DIY blog s návody, výtvarnými tipy a cestami za inspirací

8. září 2016

Tipy na kreativní, tvořivé a výtvarné akce v Praze

Ráda bych se s vámi jednou za čas podělila o pár zajímavých akcí a workshopů, které mě v Praze zaujmou.



Jestli na některou půjdete, napište klidně pod článek hodnocení. Nebo budu ráda i za váš tip na nějakou zajímavou událost...

Zažít město jinak - zažít Čecháč jinak

Kdy: 17. září po celé Praze, případně sama budu na Čechově náměstí

Určitě je na tenhle den spousta akcí po celé republice, se mnou se potkáte přímo na Čecháči, kde připravím tématické (vršovické) šablony a potisknete si triko - to si buď donesete, nebo koupíte v bazárku, čímž přispějete na dobrou věc (spolu dětem) a taky zrecyklujete oblečení, které by někdo jiný vyhodil.

PS: Stále sbíráme oblečení, ozvěte se, pokud jste z okolí a mohli byste donést.

Co dalšího na Čecháči? 

  • S principy Montessori pedagogiky se seznámíte na workshopu ve Výkladní skříni
  • Na Moskevské se nově otevřel obchod s hutním sklem a budou se vytvářet skleněné korálky - stojí za to zkusit!
  • Vytvoříte vlastní 3D město s Katkou z Nadace Proměny.
  • A bude tu taky moje oblíbená Eva z Arte pro děti. Ta bude malovat na obličej. A jak ji znám, nebude to úplně konformní. 

Recyklace džín

Protože mě baví přetvářet a recyklovat, určitě bych doporučovala zajít i na Prahu 7, kde bude mít workshop Lubica Skalská a to konkrétně na téma šperku z denimu, také v rámci zažít město jinak. Donesete staré džíny a z nich vyrobíte super doplněk. Inspirací bude jak samotná návrhářka a její produkty, tak třeba i vaše fantazie. Já mám za sebou například recyklaci papírového kartonu a lustru z něj nebo adventního kalendáře.

Workshop - výroba betonové stoličky


Na ten se tedy moc těším, pořádají ho Free Architects. Já si od toho slibuju, že se o materiálu dozvím něco nového, protože se snažím vyrobit nějaké šperky a pořád to není dost pevné. Zatím mám za sebou pouze květináče, vázu a nějaké nádoby, mrkněte na článek. Je potřeba se zaregistrovat, místa jsou stále volná.


Tak kde se uvidíme?





Be First to Post Comment !
Okomentovat

Děkuji za komentáře. Pokud jej vyhodnotím jako spam, ohodnotím patřičně také stránku, na níž odkazujete.

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *