DIY blog s návody, výtvarnými tipy a cestami za inspirací

3. srpna 2016

Jednoduchý tip na malování na tričko pomocí šablony

Já doufám, že si užíváte léto naplno. :) Mám tu další a tentokrát mnohem jednodušší tip na ozdobení vašich nebo dětských trik. Minule jsem vám ukazovala návod na sítotisk, teď to bude jenom papírová šablonka.

sítotisk na triku
Ale dětem stačí málo a jsou hlavně moc rády, když pro ně uděláte něco právě vy. Takže se do toho pusťte. A zkuste třeba tyhle loďky, protože jsou fakt jednoduchý. Barvu na textil si pořiďte buď v lahvičce nebo ve spreji. Tu v lahvičce tupujte malou houbičkou, případně opatrně štětcem. Šablonku stačí vyrobit z obyčejného papíru, v případě velkých detailů doporučuju samolepicí papír.

Vyberte si vhodné tričko, já zvolila proužkované.


A jestli vás zajímá další malování nebo tisk na textil, mrkněte pro inspiraci třeba na barevnou tašku s melouny - je naprosto letní a mám s ní vždycky dobrou náladu. :)


Be First to Post Comment !
Okomentovat

Děkuji za komentáře. Pokud jej vyhodnotím jako spam, ohodnotím patřičně také stránku, na níž odkazujete.

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *