DIY blog s návody, výtvarnými tipy a cestami za inspirací

7. července 2016

Výtvarné workshopy (nejen) pro rodiny s dětmi v GHMP a v galerii GASK

Chtěla jsem si to nechat pro sebe, protože jsem zvědavá na Slovanskou epopej a během Muzejní noci mě ty davy odradily.




Včera mi v mailu přistála zpráva od Lucie Haškovcové, která se už několik let stará o workshopy v rámci Galerie hlavního města Prahy. Navštěvujeme je s klukama, když zrovna máme čas. Teď v sobotu je další skvělý workshop v edukačním centru na téma fantastický realismus.

A příští týden bude jeden workshop za druhým. Od pondělí do pátku na různých místech v Praze, v různých expozicích Galerie hlavního města Prahy.

Workshopy jsou vždy reakcí na nějakou současnou výstavu. Tohle je asi 1,5 roku staré z výstavy Milana Grygara, přišli jsme sladění ke stylu výstavy, tak jsme se nechali vyfotit. :)

Další skvělé workshopy pořádá také středočeská galerie GASK, i tam se určitě brzy podíváme, protože ty věci, co tam s dětmi tvoří a hlavně jak, to vážně stojí za to. Už jsem tam psala, jestli něco bude během prázdnin, ale dostala jsem negativní odpověď. Až v září.

Moc se těším. Kdo se připojí teď a kdo potom? 

Be First to Post Comment !
Okomentovat

Děkuji za komentáře. Pokud jej vyhodnotím jako spam, ohodnotím patřičně také stránku, na níž odkazujete.

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *